...

Povleci in spusti sliko posameznega izdelka - dodal se bo v košarico

 

Odprodaja kolekcije 2016 - vse mora ven

Odprodaja kolekcije 2016 - vse mora ven

Hura – akcija! Veliko posezonsko znižanje na lansko kolekcijo vozičkov BabyBoom. Ne izpustite izredne akcije BabyBoom. Pohitite, vozički so omejeni, akcija traja samo do odprodaje zalog. Tu si poglejte ponudbo akcijskih vozičkov.

 
 
 

Iskalnik po otroških vozičkih / artiklih

 
 
 

Skupine izdelkov

Seznam vseh skupin izdelkov, ki so Vam trenutno na voljo:

 
 
 

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine BabyBoom so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e- poslovanje.

Podjetje Fidem d.o.o., Kampel 101, 6000 Koper, matična št. 5641942, davčna št. SI72729171 (v nadaljevanju: prodajalec) posluje v obliki spletne trgovine.

Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR (Evrih),
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine in pričnejo veljati s trenutkom, ko vstopite vanjo. Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Ne zavezujemo se za pravilnost in popolnost podatkov na straneh elektronske trgovine, niti se ne zavezujemo za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega gradiva. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta. Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omejimo ali ustavimo poslovanje spletne trgovine.

Ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine ali za kakršnokoli škodo v zvezi z izdelki kupljenimi v spletni trgovini.

S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.

Postopek nakupa in dobavni roki
Pri vsakem artiklu je pod opisom navedena Dobava. Dobava: 4-5 dni pomeni, da izdelek prejmete v 4-5 delavnih dnevih.

Pred nakupom določenega izdelka morate najprej želeni izdelek dodati v košarico. To storite s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Ko je artikel v košarici, Vas aplikacija obvesti o količini ter vrednosti nakupa. OPOMBA: Strošek dostave na tej točki še ni definiran, saj morate prej določiti način dostave. To storite v nadaljevanju postopka.

V kolikor želite nadaljevati s postopkom in izbrane artikle naročiti, kliknite "Na blagajno". Če želite prekiniti oz. stornirati naročilo, kliknite "Izprazni košarico". V primeru, da želite popraviti naročilo, kliknite na ikono izdelka v košarici na dnu zaslona.

V nadaljevanju, v spletni obrazec, vpišite vse potrebne podatke, katere potrebujemo v zvezi z naročilom blaga. Prosimo, bodite natančni pri vpisovanju podatkov. Polja označena z zvezdico (*) morajo biti obvezno izpolnjena, sicer naročila ne boste mogli oddati. Med drugim morate na tem mestu določiti tudi način dostave. V primeru, če boste izbrali opcijo "Dostava po pošti", Vam bo aplikacija samodejno izračunala stroške dostave. V nasprotnem primeru oz. pri osebnem prevzemu stroška dostave ne plačate.

Na tej točki Vas aplikacija obvesti o skupnem zneseku nakupa ter stroškom dostave. Še enkrat preverite naročilo ter pravilnost Vaših oddanih podatkov, artiklov, ki jih boste naročili, če so njihove barve pravilne, ipd. V kolikor ni napak, obkljukajte polje "Splošni pogoji uporabe", s čimer potrdite strinjanje z njimi ter zaključite postopek naročanja s klikom na gumb "Naroči".

Na Vaš e-mail boste prejeli obvestilo o Vašem nakupu, ki je obenem tudi potrdilo, da smo Vaše naročilo prejeli. Prosimo, da ponovno preverite ali je naročilo pravilno in ustreza Vašim željam ter nas o morebitnih napakah nemudoma obvestite. Ko bo Vaše naročilo izvedeno in odposlano Vas bomo po e-pošti obvestili. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji sklenjena.

Nakup
Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.

Za izdelke, ki so na strani, je praviloma rok dobave označen. Pridružujemo si pravico do odstopa od izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake. Do delnega ali popolnega odstopa od naročila lahko pride tudi v primeru, da je prišlo do očitne napake v ceniku ali pa naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji.

Za nakup se ni potrebno registrirati!

Načini plačila
Kupci lahko naročilo plačajo po povzetju ali po predračunu,. Možno je le plačilo v enkratnem
znesku. Do plačila celotne kupnine so izdelki last podjetja Fidem d.o.o., Kampel 101, 6000 Koper, matična št. 5641942, davčna št. SI72729171. Prednaročila se plačajo vnaprej. Blago je dostavljeno v dogovorjenem času. Pridružujemo si pravico, da se časovni rok podaljša, zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili. Prosimo vas, da nas obvestite, če niste prejeli nobenega obvestila z naše strani in so od nakupa pretekli več kot 3-je delovni dnevi.

Plačilo po predračunu
V primeru plačila po predračunu, bomo paket odposlali v najkrajšem možnem času po prejemu vašega nakazila. Naročeni artikli bodo za vas rezervirani 3 delovne dni, v primeru, da v tem času ne poravnate predračuna, bodo po preteklih treh dneh vaši artikli zopet na voljo vsem kupcem.
Predračun je veljaven 3 delovne dni, od prejema naročila!
Pri plačilu po predračunu, vam stroška transakcije ni potrebno plačati!!!

Plačilo po povzetju
Pri plačilu po povzetju bo vaš paket posredovan v najkrajšem možnem času, znesek pa boste poravnali poštnemu uslužbencu. Če vas takrat ne bo doma, vam bodo pustili obvestilo o prispelem paketu.
Pomembno: pri plačilu po povzetju vam bo poštni uslužbenec dodatno zaračunal strošek transakcije prevzetega denarja (podobno kot vam to zaračuna banka ali pošta pri plačilu položnic).

Cene
Vse cene so izražene v EUR (Evrih). Cene veljajo v trenutku potrditve naročila (zaključitve nakupa). Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo prodajalec kupca o tem obvestil. Prodajalec bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

DDV je že vračunan v ceno.

V ceno ni vključen strošek dostave, razen v primerih, ko je to izrecno označeno ("brezplačna dostava").

Dostava
V BabyBoom spletni trgovini naročeno blago Vam lahko pošljemo na želen naslov po pošti ali pa ga lahko osebno prevzamete v našem podjetju.

V primeru pošiljanja blaga po pošti nosi stroške dostave kupec, razen v primerih, ko je to izrecno označeno ("brezplačna dostava"). Stroški dostave so obračunani po veljavnem ceniku Pošte Slovenija.

Strošek dostave je odvisen od tipa ter količine naročenega blaga. O natančni višini stroškov dostave Vas aplikacija obvesti samodejno, takoj ko v spletnem obrazcu izberete opcijo "dostava po pošti" torej ste o strošku dostave obveščeni še preden oddate naročilo.

Če je blago na zalogi, gre običajno na pot še isti dan oz. v najkrajšem možnem času. Poleg zneska nakupa, dodamo tudi strošek dostave. Ko je naročeno blago odposlano, kupca o tem obvestimo po elektronski pošti. V primeru, da kupec želi prevzeti blago na sedežu podjetja, stroška dostave ne dodamo. Končna dostava je odvisna od ponudnika poštnih storitev - običajno en do dva delovna dneva po oddaji naročila. Usluge dostave nam opravlja Pošta Slovenije.

Ob prejemu dostavljenega blaga boste prejeli tudi originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.

Varnost podatkov
Podjetje Fidem d.o.o., Kampel 101, 6000 Koper se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Vračilo blaga in reklamacije

Kupcu pripada pravica, da v roku 14-ih dni odstopi od pogodbe. Pri tem ni potrebno, da za to navede razlog. Kupec lahko odstopi od pogodbe na več načinov. Kupec lahko podjetje Fidem d.o.o., Kampel 101, 6000 Koper pisno obvesti (tudi preko elektronske pošte), da odstopa od pogodbe, ali pa se za odstop od pogodbe šteje tudi vračilo izdelka, brez obrazložitve.. V tem primeru mora kupec vrniti prodajalcu blago nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v original embalaži. Blago pošlje na svoje stroške, na naslov podjetja Fidem d.o.o., Kampel 101, 6000 Koper, v roku 30-ih dni od odstopa od pogodbe. V tem primeru kupec ne more kupiti ponovno enakega izdelka. Prodajalec pa mora kupcu vrniti vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30-ih dneh po odstopu od pogodbe ob predpostavki, da je kupec blago vrnil prodajalcu.

Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Prodajalec mora v petih delovnih dnevih potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Fidem d.o.o.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.